09.40

det var inte kul att cykla till skolan idag för att..
1. det var alldeles för långt
2. det var djup snö på vägen
3. det snöade i ögonen
4. jag fick cykla f1 fort..
6. ..för jag var sen
ska göra ett nytt försök med julklappar idag. förra gången köpte jag en klapp till mamma men sen kom jag på att jag ville ha den själv, så vi får se om det blir något nytt nu. mina familjemedlemmar kankse tycker det är tråkigt att jag lägger pengarna på mig själv men jag har faktiskt varit oerhört snäll i år!
sen funderar jag och hon med det perfekta leendet på att åka skridskor. är det någon som vill hänga på så är det okej! ha en f1 3vlig dag!

Kommentarer
Postat av: Patrik

behövde du solglasögonen själv??



Ha så kul på isen, skadar ni er då jävlar;)

2009-12-16 @ 11:11:01
Postat av: h a i d i s -

SV: kul att du är med och tävlar i veckans blogg, nu är det bara att hålla tummar och tår att du är en av finalisterna på fredag! :D



kraaaam :D

2009-12-16 @ 15:29:12
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0