1 år tillbaka i tiden

för ett år sedan var jag i thailand och njöt av sol och värme. det hade inte vart helt fel att vara där nu. och för att öka min längtan ännu mer har gud mjällat ner hela stan. fast det vore ju förfärligt om jag missade all handboll som händer nu. förra året var det lugnt men nuuu är det annat. 23 dagar i thailand var i alla fall inte fel nånstans och jag längtar tillbaka. det var på den tiden när jag låg i solen med en milkshake och lyssnade på beyoncé-halo hela dagarna.

dagen började med inställd idrott men jag, hwsmile och estrella gymade ändå. de två förstnämna delade på förstaplatsen om starkast ben. sen kom vi på att engelskan började senare så jag kunde sovit trää timmar längre, eller två. sf också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var ju inte med och tävla för att göra er ledsna! herregud...

2009-12-15 @ 10:46:32
URL: http://elinlillieborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0