bättre sent än aldrig

det var julafton typ igår och det finns inte mycket att säga om det. fick nog den bästa julklappen den 23, ett paket brunsås! men det jag fick av linn kommer inte långt efter. det har varit en lång dag, som alla andra julaftonar, fast den avslutades med en lååång gååång med f1 3vligt sällskap.
fan vad håller jag på med? jag vet inte vad jag gör, vet inte hur längre. jag har tappat allt, det är förstört. JAG VET INTE HUR MAN BLOGGAR? internet är ju ett måste, känns som vi lever på stenåldern hemma. kul att det är jul och ingen internetlagare jobbar.. behöver numret till någon smart person illa quickt!

linn i sin nya mössa istället för sina guldlockar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0