ett besök

hej&hallå.
får ursäkta mig att jag bara tränger mig på såhär huxflux. lollo har inget internet hemma och kan därför inte vara delaktig i denna internetvärld. kan ju berätta att lollo åker till katrineholm imorgon och spelar juniorelitcupen, hon är borta till söndag. kan också berätta att lollo är uttagen till detta läger ENDAST för att hon är så jävla grym handbollsspelare, helsick. hon är liksom bland dom bästa spelarna av alla 92-93 i hela västergötland.f1grym alltså. nemen nu ska jag inte störa mer, ha en trevlig helg önskar jag och lollo!
/LINN


Kommentarer
Postat av: Anonym

lollo är f1 grym!

hhaha, söt tjej imitten där, hon "fastnar" alltid på kort asså.. :)

2009-12-17 @ 23:22:33
URL: http://elinlillieborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0