lär av sina misstag

nu har jag gjort om igen och ingen kan vara mer nöjd och glad än mig, inte ens erik (eller calle för han ville ju komma 2a?) men nu är det tre andra bilder där uppe istället och de är från när jag och mamma var på gran canaria i las palmas i våras. tiden på vasaskolan var underbar för man kunde slippa den när man ville. så en vecka utomlands var ju inte fel! den veckan satt som ett glas brunsås, men det var inte bara vilovecka. jag och mamma var ute och sprang varje dag på stranden och på kvällen åt vi antingen apelsin och banan eller pizza med ananas, banan och curry. jag längtar tillbaka!

ROOUUUUM...?

Kommentarer
Postat av: sexig beundrare

NICE BLOGG BRUDEN DU LYCKAS MINSANN IBLAND!

2009-12-12 @ 00:06:14
Postat av: deutch

halo, du bist österreich? ich wohne in deutchland und add me at msn so we can chat on deutch

2009-12-12 @ 00:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0