usm, somby och helt slut

mina ben är helt slut och hela jag också. igår spelade vi en match i gbg mot kävlinge och vann med 27-21, inga problem med den. sedan blev det kväll och då körde vi sms roulette, åh så kul det var! sen blev det lördag och då mötte vi först önnered men var inte tillräckligt taggade så det började inte så bra men vi hängde med sen ändå. sen gjorde vi en bättre andra halvlek och spelade lika med dem men resultatet blev 17-19. sista matchen var mot KvIK sport och den var vi tvungna att vinna för att gå vidare, vilket vi också gjorde. 26-18 slutade den och vi är vidare till steg 4!
efteråt fick jag och bench åka direkt till skövde för att spela div 1 med somby men vi förloradeeeeeeeeee vilket känns lika segt som mina ben just nu. det blev ganska jobbigt att jobba hem när de enda de gjorde var att kontrade och man var helt slut efter 2 tidigare matcher den dagen. men det är träning imorgon igen, yesss!
aja, nu ska jag titta på pm och sen ph. hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0